The Fact About پالاز موکت That No One Is Suggesting

Wiki Article

این شرکت در ابتدای کار خود مشغول تولید انواع موکت های لوپ، کات و فرشی با کیفیت بالا برای مشتریان بود. پالاز موکت با بکار گرفتن مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا و استفاده از ماشین آلات صنعتی حرفه ای، توانست گام بزرگی را در جهت رشد رونق اقتصادی کشور بردارد.

زمانی که به انتخاب انواع موکت می‌رسد، باید تمامی جوانب منزل را در نظر گرفت. طراحی دکوراسیون و رنگ آمیزی دیوار گرفته تا اتاق مدنظر برای موکت کاری همه به یک اندازه در هنگام خرید انواع موکت اهمیت دارند.

اگر کودک شما از سن کمتری برخوردار است نوع موکتی را انتخاب کنید که پرز بلند نباشد؛ چراکه ممکن است الیاف موکِت را در دهان کند و این مسئله برای کودک بسیار خطرناک می‌باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ می باشد.موکت محمدی

تا زمانی که آنرا با نایلون مقایسه نکنیم، انعطاف­ پذیری و مقاومت خوبی در برابر لکه دارد. پلی استر رنگ­ها و طرح­ های زیاد و خوبی را به ما پیشنهاد می­ کند. پلی­ استر ضد حساسیت است، در برابر رطوبت، بید و کپک­ زدن مقاوم و ارزان­تر از پشم و نایلون می­باشد. تا زمانی که از لکه­ های روغنی محافظت شود، قابلیت تمیزکردن و نظافت خوبی دارد و همچنین با شامپو و دیگر تمیزکننده­ های موکت نیز بسیار خوب عمل میکند.

طوسی روشن کرم بژ نسکافه ای موشی استخوانی نمایش بیشتر

و با استفاده از قیمت کمتر و فروش بیشتر توانسته بیشترین رضایت مشتری را به خود جلب نماید.

اگرچه تقریبا تمام مدل ها و طرح های این برند از مقبولیت و استقبال خوبی برخوردارند اما برخی از مدل های موکت پالاز محبوبیت و فروش بیشتری دارند.

با عضویت در خبرنامه از مقالات تازه منتشر شده باخبر خواهید شد.

موکت‌های پرز بلند برای افرادی موکت که تمایل دارند کف منزل خود را با یک کف پوش نرم و راحت بپوشانند کاربرد دارد.

گرانترین و بهترین الیاف تولیدی برای موکت، از پشم تولید می­ شوند. لطافت، نرمی و احساس خوبی که این نوع الیاف به شما می­ دهند، بی همتاست. استقامت و انعطاف­ پذیری این الیاف بسیار بالاست اما از طرف دیگر قیمت موکت آن دو برابر نایلون میباشد. حتی بهترین الیاف تولیدی نیز نمی­ توانند تمام خصوصیت­ ها و مزایای پشم را درخود جای دهند.

اگه نیاز به نصاب موکت هم داشته باشید ما برای شما نصاب حرفه به همراه تجهیزات نصب موکت موکت ارسال می کنیم . قیمت هارو حتما مقایسه کنید

موکت نمدی: از اولین نوع موکِت هایی است که توسط پالاز این کارخانه تولید شده و از یکی لایه بافت تشکیل شده‌اند. از موکت های نمدی بیشتر برای عایق حرارتی و صوتی استفاده می‌شوند و از انواع ولور یا داغی، سوزنی و چاپی برخوردار هستند. ( تک لایه و دو لایه دارد)( زربافت،سوزنی، چاپی، حرارتی)

برای زندگی‌های آپارتمانی امروز توجه به ابعاد اهمیت زیادی دارد. فرقی نمی‌کند منزل وسیعی دارید یا در یک مساحت کم زندگی می‌کنید به هر حال با انتخاب هوشمندانه موکت می‌توانید ابعاد را در خانه متناسب جلوه بدهید. برای فضاهای کوچک، موکت‌های ساده و ترجیحاً روشن بدون طرح بهترین انتخاب است زیرا سبب می‌شود محیط شما بزرگ‌تر از آن چیزی که هست به نظر برسد.

Report this wiki page